21.2.2014

Vapaata näkyvis!

JEJEE! Päästiin äskö koulusta vähä aikasemmi onneks, koska meillä o huippu suunnitelmat tälle päivälle! Lähtää kohta jormailee Lotan kans, kyrsät tulille ja pieni nautinnollinen huikka aino siideriä ah. Aattelin et otetaa pulkka mukaa ja Lotta vois vetää mua Kiikelii, aika jees idea eikö. Huomenna sit mulla ois EHKÄ pikku kuvauskeikka luvassa, saa nähä onnaako se sit. En tiä muute ootteko hokannu et mu ulkoasu o hituse muuttunu :D. Ainii, eile vähä vahingossa ehkä tilasin Kemi-Turku junaliput ens viikolle, koska mulla o sillokki vapaata ♥ Vihdoin saa kunnolla huilii wiii. Hyvät viikonloput kaikille ja riehukaa nätisti!

















4 kommenttia:

  1. Sun kirjoitustyyli on niin ihanan rento, kiva lukea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi vitja jee kiva! hyvä et joku saa selkoo mun epämääräsen sekavista teksteistä :--)

      Poista
  2. Oi miten herkullisen näköinen kakku!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NO EIKÖS! ei vaa oo kyllä mun tekemä kjeh.

      Poista